Gokceveannesi 1.0 tog uyku tulumu kullanıyorum 24° civarı oluyor odamız.normalde tabloya göre içine sadece kısa kollu body giydirmek gerekiyormuş fakat ben kısa kollu atlet üzerine uzun kollu zıbın üzerine tulum giydirerek ideal kullanımı yakaladım. sarebaby tulum bu arada. bu tog olayı her bebekte standart olan bişey değil bence ve ince oluyo bana kalırsa biraz. kalın olanı tercih edebilirsiniz bence en fazla cok kalın gelirse içinde sadece bezle yatar🥰