hazali28 benimki de 2 haftalıkken alerji olmuştu önce yüzünde boynunda sonra da vucuduna sarmıştı kızarıklıklar yediklerimden olmuştu sanırım barbekü sos yemiştim saglık ocağına götürmüştüm avil şurup vermişti 1 çay kaşığı verdim her gün ve eczanenin tavsiyesiyle mustela cicastela krem alıp her yerine sürdüm 4 günde geçmişti