Binzet Mrb hanımlar biz Molfix bez kulaniyoruz bezler değişmiş farklı çok ince biz kullandık pişik oldu sizde durumlar nasıl yorumlarmsnz
fatma___ Bizde kullanıyoruz 2 aylık oğlum 2 numara kullanıyorum bir kaç kez sızdırma yaptı. pişik bezden değil kullandığınız ıslak mendilden olabilir mi bende de olmuştu pişik ıslak mendili değiştim geçti.
LadyBugg Binzet elimde eskisi de var yenisi de inceliği kalitesizligi anlamına gelmiyor. Bezde ne sertlik ne de başka bir sorun var gayet iyi. Begenmiyorsaniz degisirsnz. Her cocuk farkli.