Elistos1 2 ay oldu doğum yapalı 40tan çıktıktan 10 gün sonra kanamam oldu adet oldum sandım yaklaşık 3-4 gün sürdü durulandım bugün baktım yine kanamam var üstünden daha 10 gün geçmedi bu durumu yaşayan var mı