ygtmom ilaydacemiko benim bebeğim 7.ayına gırmek üzere 63 cm daha bazı aylar hiç degısmedı mesela bazı aylar birden boy attı takmayın kafanıza degısebılıyr 🙂
iki_prens_annesi_ ilaydacemiko benim oglumd yaşıtlarına göre kısa kalıyor ama çokta takmıyorum zamanla uzar 50 cm doğdu 97 cm şuanda 3 buçuk yaşında
iki_prens_annesi_ ilaydacemiko o kadar küçüklüğünü net hatırlamıyorum ama çok uzamadi yani 1 cm 2 cm şeklinde hep devam etti yaşıtları 105 110 vs bizimki 100 bile değil ama sağlıklı çok şükür
ttml ilaydacemiko ölçümü hep aynı yerde yapın yoksa farklı çıkabiliyor uzamıyorsa tatbiki doktora danışmalısınız
Nereleregidem ilaydacemiko o aylarda değil ama 1 yaşından sonra kızım bir müddet uzamadı üç beş ay aynı kaldı boyu. Ben de kafaya taktım ama son bir ayda bir boy attı inanamazsiniz. Olması gereken araliktaysa boyu kafaya takmayın derim
nrslkvnc ilaydacemiko benim bebiş 52 cm doğdu şuan 3 aylık 65 cm boyu. Persentil hesaplayarak boyunun ayına göre durumuna bakabilirsiniz.
sb- ilaydacemiko bizim de o aylarda öyle oldu doktorumuz normal demişti 3ay 1cm uzadı 4.ay 4cm uzamıştı olması gerekeni yakaladı o dönem için. Dr kilo alıyorsa bu önemli değil bu aylarda demişti