kimbuannes Emziriyorum her saat başı neredeyse 10 dakika falan emiyor gaz çıkarıyor ama bugün hiç kakasını yapmadı doymuyor mu acaba lütfen yardım edin 17 günlük
bsra_x kimbuannes kaka yapmaması doymadığı anlamına gelmez ki yeteri kadar çişli bezi vars doyuyor demektir doymasa uyumaz ağlar bunlar varsa doymuyodur
menek16 kimbuannes günlük çişli bez sayısı önemli(5-6 adet) anne sütü alan bebeklerin 10 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor
Elistos1 kimbuannes sağımlar her zaman çok sağlıklı olmuyo bez dayısını takip edin cerrah doktor bana 5 çişli bez yapıyorsa günde doyuyo demişti bende aynı sizin gibiydim her ağladığında aç mı acaba diye hatta mama da veriyordum içiyordu da ama aynı biberon ucundan şurup veriyorum onu da içiyo siz en iyisi çişini ve kilosunu takip edin
GayeAlparslan kimbuannes ağlamıyor uyuyor ve çişini güzel yapıyosa sıkıntı yok mama ile beslenen bebeklerde 7 gün anne sütü alan bebeklerde 10 gün yapmaması normal benim oğlum 5 gün yapmamıştı doktora gittik normal dedi
kimbuannes bsra_x çişli bezi var saymadım ama alıyorum altı ıslak ağlamıyor da ama ne biliyim tecrübesiz olunca öyle hissediyorum
ceyhanayric Siz yine de sütünüz var mı bir sağıp bakın eğer sütünüz varsa sorun yoktur normalde gün de 5 6 kirli bez olması lazım diyorlar ama bazı bebeklerde kaka yapmama durumu da oluyor siz sütünüzün olduğundan emin olun varsa sorun yoktur