Nazfiruze Sonundabende12 dün bizim de öyle oldu bende alerji oldu sandım hastaneye götürdüm değilmiş çok şükür ateş sonucu döküntü ile bitecek dedi sizde korkmayın bizim ki de çok ağlıyor inşallah oda geçer artık çok çok zor bir bir hafta geçirdik 😭