Kızlar merhaba benim kızım 11 aylık diş evresi baya batlıyck gibi kaç gündür hiç bir şey yemiyo ağzına koyduklarımı agzında bekletiyo dakikalarca üzülüyorum üzüldüğüm için bagırıyorum sinirlniyrm sabrım tükenmek üzere bagırmak istemiyorum ama durmuyo aksama kadar mız mız hiç durmuyo sorum şu ıstahsızlık yasıyo diş ten olabilirmi olursaki dişten ne kadar sürüyo iştahsızlık