Zehraelik kantoron yağı bez bölgesinde kasları tutamaya sebep oluyormuş diye duydum. Düzenli kullanımı sakıncalı olabilirmiş. Ben de günde bir defa zeytinyağı sürüyorum. Zeytinyağında rahatlatıyor. Poposunu sildikten sonra çok bastırmadan kuruluyorum. Islak kalmasıda pişiğe neden oluyor.