Merhaba arkadaşlar şuan gerçekten çaresiz şekilde sizden akıl istiyorum tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim :) tuvalet eğitimimiz başlarda çok güzel ilerledi ama şu 2 haftadır çişini yaptıktan sonra söylüyor geceleri 2-3 defa üzerini değişiyorum ıslattığı için ama 3 gece ananesinde kaldık orda geceleri hiç kaçırmadı ve dışarı çıktığımız da da bir defa bile kaçırmıyor gündüzleri ama evde sanki inadıma yapıyor 😢 ve asla bağırmıyorum hep güzel güzel konuşuyorum çıkan çamaşırı kirliyi evin halini siz düşünün gerçekten çok yoruldum çok mücadele ettim ama beze dönersek emeklerim çöp olur gibi hissediyorum oğlum 2 yaşında ve tamamen kendi bezden rahatsız olduğu ve ileri derece pişik olduğu için tuvalet eğitimine girme kararı aldım çünkü çişini söylüyordu saklanarak yapıyordu ve yaptıktan sonra bezini indiriyordu lütfen fikir verin çünkü çok yoruldum 😢