Tabi ki normal benim oğlum 15 aylıktı yürüdü. 7. Ayından beri emekliyor tutunarak sıralıyordu hatta herkes erken yürür dedi ama asla yürümedi. Doktor 18. Aya kadar normal dedi. Zaten sıralayarak yürüyebiliyorsa gelişimsel olarakta bi sıkıntı yok doktor öyle demişti bize. Biraz cesaretlendirmek gerekiyor ama çokta zorlayıp sıkmamak gerekiyor ters tepebiliyor. Hiç korkmayın arkadaşımın oğlu 18. Ayda yürüdü doktor doktor gezdiler hep normal dedi doktorlar.