Zahideee0742 Seren-karan yani doktorlar haftada üç kez üç saat ağlarsa kolik teşhisi koyuyor diye biliyorum
Seren-karan Zahideee0742 bizim her gün aynı saatte başlardı bazen bi saat bazen iki saat değişiyordu ağlama krizi öyle 2 buçuk 3 ay devam etti bebeğim kolikti bir çözümü yok tamamen kesen ilaç da yok sadece hafifleten bitkisel ilaçlar var bu kadar
Seren-karan Zahideee0742 tüm yöntemleri tabikide denedik tamamen bitiren bi çözüm yok sadece hafifliyor
Qunqnir Zahideee0742 sanki benim kızımı yazmışsınız tek farkı akşam 9 sabah 5 sürerdi… çare yok ben bulamadım gaz sıkıntısı kolik durumu. Çare zamanla büyümesi büyüdükçe geçiyor ama büyüyene kadar da insan yaşlanıyor. Allah yardımcınız olsun
Zahideee0742 Qunqnir sizin de Allah yardımcınız olsun internetten kolik masajları diye yazıp yapın rahatlıyor gerçekten
Ertugrulnannesiii Zahideee0742 bizim tarafta baba saati diyorlar babasını istiyor derler. Ama bence tabi öyle değil muhtemel gazı vardır veya huzursuzluk ediyordur.
eylul17 Zahideee0742 bu dediğini oğlum da tam 1 ay çektim anlamsız bir şekilde saat 9 da başlayıp aralıksız 11 e kdr ağlardi ve 11 dedim mi susardi ne gaz damlası ne masaj fayda etmedi snra onu unuttu