momyseker Selam kızlar. Kızım 2 ay 10 günlük. Yarın zatürre, verem ve karma aşılarının 3ünüde olacak. Ağır gelirmi sizce 3ü birden? Huysuzluk ateş ve yapar mı? Sizin tecrübelerinize ve fikirlerinize ihtiyacım var
SevimliHayaletCasper momyseker bütün bebeklere bu şekilde yapılıyor. Bazı bebeklere ateş yapıyor bazılarına yapmıyor.
Ozlem2904 momyseker o aşıların btanesi sanırım ağızdan yapiliuo hatirlayamadim simdi. Ama bizde ne ateş ne huysuzluk yaptı. Sadece verem asisda var sanki 3gun banyo yok dedi hemsire
aysuuyenihayat momyseker benim bebeğim 2. Ay aşılarında full uyumuştu. Sabah akşam aralıksız uyumuştu. Ateş vs olmadı ama ben tedbir amaçlı 2 saatte bir alarm kurup ölçmüştüm gece
beyzacmvrc momyseker herkesde 3 u birden oluyor. Ateş yapmadı huysuzluk oldu baya ağladı fitil vermiştim yarım geçti 15 dk.da
ArvenMom momyseker zaten 3 tanesini aynı anda yapılıyor her çocukta böyle benim kızımada vuruldu ateş olmadı huzursuzlandı
Licht Bütün bebeklere uygulama bu şekilde zaten. Kimi bebekte ateş yapabiliyormuş ancak biz bir sıkıntı yaşamamıştık
Gumus25 momyseker hafif ateş ve halsizlik yaptı özellikle ilk gün. 3. Gün normale dönmüştü arada calpol verdim
mehsima 4 gün önce yaptırdık biz de 3 ünü birden . Çok korktum ateş bile çıkmadı. Sadece huzursuzdu biraz ve aşı yeri kanadı o kadar
Mirabia momyseker ateş olmadı verem aşısını kolundan yapılıyor zaten onun için 3 gün banyo yok diğer aşılar kalçadan sadece huysuzluğu oldu ağrıdığı için saatte birde ateşini ölçüyordum