Fundayavuz Yani her boyle grip olan bebe gonderilerine yorum yapıyorum ama olsun yardimci olabilirsem ne mutlu bana gribi ben burun akintisiyla yakaladim kizimda 1 hafta kadar surdu ve yaptiklarimi soyleyim size (kizim 13 aylik) sabah ıhlamur icine keci boynuzu ozu bir iki damla limon ayni sekilde sabah ac karnina karadut ozu sarimsakli yogurt ya da kefir gun icinde veriyodum hergun mutlaka gece uykusuna yatmadan banyo yaptiriyodum ve sivi alimina dikkat ediyodum ve son olarak balli sogan yapiyodum ama onu siz yapamazsiniz 1 yasindan kucuk oldugu icin bunlardan artı olarak buruna sprey sıkıp çekiyodum ve soguk buhar veriyodum