Beniz kızım o zamanlar kendi başına kaka yapmamaya başlamıştı. Kayın validem gazeteyi kıvırıp poposunu zeytinyağıyla uyararak yaptırtıyordu ki kesinlikle yapmamak lazımmış. İşin sonunda çocuk kolik oldu mecburen damlaya başladık. Ama iki aydan sonra artık yavaş yavaş kaka süreleri uzuyor bence normal. Gazı olabilir. Siz hergün rezene çayı içip yemeklerinizi kimyonlu yemeye çalışın. Kakası bir haftayı geçerse doktora götürün gaz damlası yazarlar ki ben gaz çıkarıyor kaka yapamıyor dediğim halde yazmıştı doktor kesinlikle faydasını gördük. Biogaia kullanıyoruz ancak doktorunuza danışmadan tabi ki tavsiye etmem.