Merhabalar kizlar simdi cocugum 4 yasinda bu yil anaokuluna verelim biraz sosyallessin hemde tek cocuk biraz acilsin sıkılmasın biseyler ogrensin dedik iste basladik okula 3 gun cok cok iyiydi ama malsef 4.gun hastalandi ve okula gonderdim ogretmen alin cok agliyor hasta diye heralde cok iyiydi cunku dediler neyse aldik pazartesine kadar ilac felan icti duzelir gibi oldu bu sefer cok agladi benimde gelmemi istedi ogretmen bu jafta gelin yoksa sogur okuldan dedi o hafta gittim spnraki hafta cocuk bidaha hastalandi ishal kusma felan o hafta hic goturmedim bidaha ki hafta tekrar basladik simdide cok zorluyo beni agliyo surekli anlatiyorum guzel bir yer oldugunu anliyo hosuna gidiyo dinlerken ama sabahlari geje zor ayriliyoruz bu sekilde olup farkli bi yontem deneyen var mi bana asiri bagimli bu arada hic ayri kalmadik ondanda zorlaniyo haliyle