Mervekartepe60 aayy yaklaşık 3 ayım bu şekilde geçti🫠. Atağıydı, dişiydi, taşınma süreciydi vs derken mahvetti bizi. Özellikle gece memeyi ağzından çekiyorsam bağıra çağıra uyanıyordu. 11.ayına girince sağlık sebebiyle memeyi kestim gece 10 defa kalkacağına beş defa kalkıyor buna da şükür 😂😂😂