beratelifnr Kızlar 18. Günümüzde meydana geldi bi yandan dikislerim bi yandan basur hamileleigimin son ayı çıktı ufacık meme kadar ama acı verici ara ara kanaması oluyor daha yeni başlangıç sanırım başına gelen var mı nasıl gececek
SetenayCo beratelifnr Mutlaka bir genel cerrah uzmanına muayene olun. Basur memesi hala küçükse yapılacak bir şeyler vardır. Lifli beslenin ve bol su için. Tuvalette kesinlikle ıkınmayın. Çok çok geçmiş olsun.
beratelifnr SetenayCo çok saolun basura genel cerrahi mi bakıyor daha doğum dikislerim de iyileşmedi 45 tane
SetenayCo beratelifnr Evet genel cerrahi bakar. Doğum dikişleriniz için baticon kullanmaya devam edin. Zaten hepsinin ağrısı birbirine karışıyordur şimdi😔 Acil şifalar dilerim…
selinnkk Hayatım boyunca hiç karşılaşmadığım bir problemdi. Hamileliğin son zamanlarında oldu. Şuan kızım 5 buçuk aylık ve hala ara ara bir oluyor, bir kayboluyor :(
kizannesi666_ Bende doğum yapalı 27 gün oldu 1 hafta önce bende de cıktı kanıyor ve çok acıyor bende ne yapacagimi bilmiyrm :(
eymenikomoms kizannesi666_ eczaneden ilç yazdırdım krem ve kantron yagı kullanıyorum dogum yapalı 2 ay oldu 1.5 aydır bu sorunla uğraşıyorum 🥲