Caglina anne memesine yakın bir biberon yok, en yakın denşleni alın kendi memenizle karşılaştırın, bu tamamen ticari bir palavra. Bazı bebekler biberondan sonra memeye dönüş yaşamazlar, bazı annelerin de bebekleri emmediği için sağımla da süt devamında zorlanabilirler ama buradaki asıl kelime “bazı” yani bunalr sizin başınıza gelecek diye bir kaide yok ancak her zaman bana göre temkinli gitmek lazım. Benim size naçizane tavsiyem iyi bir hekimden veya uzmandan iyi bir emzirme danışmanlığı almanız. Bebeğim bir ay civarı iken (deprem dönemi) sütüm azaldığını hissettim zira bebek çok hafif geliyordu kucağıma, nitekim zayıflamıştı da, doğumda atanan doktoru acil mama dedi, sütün az dedi, aç bu çocuk aç dedi (cidden dedi!!) Önce paralize olsam da +dünyanın sonu değilse de emzirmeyi çok istedşm+ efso bir hekimden danışmanlık aldım , bebeğim 8.5 aylık halen emziriyorum ve mama desteği versem de özellikle yenidoğan da asla biberon vermedim. Mamayı veya sağdığım sütü hep eds ile verdim böylece sütün de devamlılığını sağlamış oldu. Bugün hala duacıyımdır doktorumuza. )