Kızım 22 aylık. Herzaman benimle olduğu için gün içinde haliyle sıkılıyoruz. Heran aktivite yapcak güçte kalmıyor bende. Bazen tv bazen oyuncak çoğu zaman dağıtmalı dökmeli kırmalı😃 geçiyor günümüz. Tvden yzak tutmak istiyorum fakat mecbur kaldığım zamanlardada pişmanlık duyuyorum 😞 akşam babası sadece yarım saat ilgilenir oda sanki çokmuş gibi davranır o yüzden tüm yük bende oluyor. Sizlerde durum nasıl gerçekten hergün sadece başbaşa etkinliktemisinz😒