Nezahataydn bu gün olduk bizde verem aşımızı.. Ateş olmadı henüz heralde daha da olmaz inşallah.. Gün içinde huzursuzluğu oldu ara ara, kolu ağrıyabilir demişti hemşire heralde ondan ama emzirince sakinleşiyordu çok uzun sürmedi ağlamaları.. geceyi de rahat atlatırız umarım 😊