musmirata Hanımlar iyi akşamlar. Bebeğimiz 13 buçuk aylık erkek çocuk. Doğduğundan beri demir ve hemoglobin değerleri alt sınırın altında çıkıyor demir ilacı kullanıyoruz ama 15 gün önceki kan testinde de demiri ve hmglbin değeri düşük çıktı. Demir ilacını kullanıyoruz ama fayda göstermiyor. Başından böyle bir durum geçen olupta düzelten oldu mu. Teşekkürler şimdiden.
tuuuucee musmirata bizdede kanı düşüktü demir eksikliği de vardı ve kilo alımı yoktu 4 ay boyunca 50 gr bile almadı boyu uzuyodu ama ve herşeyi de yiyordu emiyodu da herkes sütün yaramıyo kes dedi ben inatla kesmedim dr a götürdm işte yine biri çölyak olabilir dedi bulunduğmz yerde bölüm yoktu Aydına gittik onun için bu sefer de ordaki çölyakla alakası yok dedi üni hastnsydi bir sürü tahlil yapıldı talasemi taşıyıcısı çıktı demir içinde iki ilaç verdi 1 ay kullanın dedi sonra senede bir kan değerlerini kontrol ettirin dedi...inşallah düzelir bi sıkıntısı kalmaz🙏 geçmiş olsun
ZeydinAnnesi7 musmirata 11 aylık bizimde alt değerinde altında çıkıyor 😑 düzelir diye ümit ediyorum her ay kontrol oluyor ama yükselmiyor... Zayıfca kuzum kiloda almıyor ne olacak böyle bende bilmiyorum
Zeynepmesut Bizdede aynı durum var maalesef 35 haftalık doğduk şu an 14 aylığız hala demir ve kan eksikliği tedavisi görüyoruz ne kullandıysak düzelmiyor bitkisel okataka kullandım ama maalesef inş biran önce düzelir yavrularımız geçmiş olsun
Lenaa Canım bizimde demir ve kan değerlerimiz epey düşüktü.ilacımızı değiştirdi doktorumuz,demir değeri baya yükseldi ama kan değerleri hala çok yükselmedi.Devam ediyoruz bakalım ilaç kullanmaya,inşallah yükselir onlarda