Bebeğim 6.5 aylık. Doğduğundan beri emzik verdim ama sadece uykuya geçişlerinde. Tam daldığında ağzından çekiyordum uykusuna devam ediyordu ama şimdi ağzından çektiğim anda uyanıyor ve ağlamaya başlıyor. Bu tarz durumlar yaşayan var mı aranızda çözüm buldunuz mu