Benim kızımda da 3 aylıkken başladı önce kucakta istemedi bir süre uzanarak emzirdim sonra öyle de istemedi ayakta gezerek emzirdim bir ara tam düzeldi dedim 4 aydan sonra hiç almamaya başladı uyutup emziriyordum sadece şu an 5 ay 6 günlük yeni düzeldi diyebilirim. Hiç pes etmemek lazım ama zorlamamakta gerek yoksa hepten kesiliyor. Bende pilates topuda işe yaramıştı zıplayınca emiyordu öyle de deneyebilir ama geçici bir süreç sonra düzeliyor