Roro37 şöyle ben bunu bebeğim sıkıntı çektikce durumuna göre verdim. Üstünde max dozu yazıyor. Çok rahat ettim derdi bitince onuda kestim. Emzirme arasında ya da emzirme sonrasında diye hatırlıyorum. 2.5 ml veriyordum derdi yoksa belli saatlerde oluyordu zaten yoğun dönemlerde tam şırınga veriyordum.