Kızım 18 aylık ve bir kaç gündür eli ağızda ve tırnaklarını yiyor gibi hissediyorum uyarmıyorum dikkatini başka birşeylere çekmeye çalışıyorum ama sonrasında tekrar eli ağzında😔Var mı böyle bir durum yaşayan?Tırnak yeme için çok küçük henüz neden oluyor anlamaya çalışıyorum gün içinde hep birlikte birşeyler yapmaya çalışıyoruz keyifli bir çocukta ama bu birkaç gündür buduruma canım çok sıkıldı umarım çabuk geçer bu dönem...