Kızlar merhaba bebeğim 1ay4günlük 3 gündür kaka yaparken çok zorlanıyor ağlıyor ıkınıyor kendini yırtarcasına ağlıyor gaz yapıyor alttan ve üstten ama kakada sıkıntı yaşıyor. En son dün akşam 7-8 gibi kakasını yaptı hala daha yapamadı. Normalde günde 3-4 kere yapar kakasını. Doktoruna yazdım biogaia damla başlayalım demiş şimdi forumda okurken gördüm bazıları çok memnun bazıları değil kimileri nurse harveys öneriyor ne yapsam bilemedim sizlere bir danışayım istedi