alinnn51 Kızlar her emmeden sonra gaz çıakrtıyormusunjz bazen çıakrtıyor bazen çıkarmıyor benimde içine batıyor mesela gaz çıkartırken tekrar uyanıyor tekrar emmek istiyor sonra tekrar gaz çıakrmak durumunda kalıyorum nasıl yapıcam anlamıyorum yardım edin
Postal alinnn51 Ben her emdikten sonra çıkarttırıyorum bazen biraz uzun bir süre oluyor ama çıkarttırıyorum
Sedoa_ alinnn51 ben şöyle yapıyordum emzirme bitmeden bakıyorum uyuyacak gibi ara verip gazını çıkartıp tekrar memeye alıyordum böylece daha az emip uyuyor ve gaz için de uyandırmak zorunda kalmıyordum.
eymenikomoms hiç çıkartmadık çünkü gaz çıkartmaya çalışırken tekrar uyanıyor ve tekrar emmek istiyor bi döngüye giriyordu o yüzden emzirip yatırıyorum
alinnn51 eymenikomoms aynen öyle oluyor ama banada yazık o kendi zorlanır muhakak çıakr dediler bu seferde vicdan yaptm
Bananeeeee @alinnn51 kaç aylık canım bende başlar da çıkarıyordum şimdi hiç uğraşmıyorum direk yatırıyorum
Bananeeeee @alinnn51 daha çok küçükmüş minnoş annesi bence yazık çıkartın her ne olursa olsun gazını rahatsız eder uyuyamaz bile
Fatma911 Benimki gazı cıkaryor ama çok kusuyor bazen yoğurt gibi bazen su keseği gibi kusuyor ne yapabilirim