Sevgili anneler, bebeğim 4 aylık Karadeniz’de yaşıyoruz ama memlekete Mersin’e gelmem gerekti. Soğuktan sıcağa geçişte kızım etkilendi. Dün gece hiç uyuyamadı, bugün de burnu akıyor sürekli. Ateşi yok, 36.7-37 arasında hep. Ama biraz huzursuz. Ne zaman geçer ve Önerebileceğiniz bir şey var mı?