Benim bebeğim de 14 aylık artık gece 50 kere kalkmaktan çok yorulmuştum 1 hafta önce tak etti tok olduğuna eminim memeyi sadece uykuya dönmek için kullandığının farkındaydım gece emmesini bıraktırmak istedim. Bu arada bu ayına kadar da asla ayrı yatmayı beşiğinde uyumayı kabul etmedi benimle uyudu. 1 hafta önce başladım anlattım ilk gece uykusunda emzirdim biraz uzagima ayrı bir yatak yaptım yere uyuttum tabi saat başı kalktı ağladı meme istedi bende tekrar anlatıp asla vermedim kucağımda sakinleştirdim uyudu gece sadece 1 kere emzirip gün aydığında emzirecegimi söyledim. 8. Gündeyiz uyku süresi uzadı 50 kere kalkan bebeğim(abartısız) 2-3 kalkmaya başladı aramızda ki güven zedelenmesin diye bir süre daha gece 1 kere emzirip 1 aya kadar onu da bitiricem. Çok uzun yazdım kusura bakmayın