Merhabalar kabızlık şişlik ve karın ağrısından bugün hem Endoskopi hem kolonoskopi oldum antrum mukozası hipermik ödemli diyor bu ne demek bilen var mı nette kanın fazla depolanması diyor fakat ben demir eksikliği anemisiyim sürekli kan değerim 8 lerde