BskSrc Kızlar selam, oğlum 8 aylık, 1 haftadır geceleri gaz sorunumuz geri döndü, geçtiğimiz haftaya bakıyorum da ben acı biber yemeye başladım. O etkiliyor galiba, bugün yemedim hiç.. umarım gecemiz iyi geçer. Acı biber bebekte gaz yapar mı?
Barlasbeyinannesi Bence bebeğine göre değişir çünkü bende çok fazla acı biber yerim çok şükür öyle birşeyle karşılaşmadım. Hamilelikte de çok yemiştim.
-Kuzika- Bence acı biber yiyorum ama gaz yapmıyor. Sütün tadını etkilermis bende oyle duydum ama dayanamiyorum yemekte 5 6 tane yiyorum ya
BskSrc -Kuzika- ay ben de bu hafta kendime hakim olamadım vurdum acıya 😂 benim oğlan ya 8inci ay uyku gerilemesi yaşıyor ya da benim yediklerim gaz yapıyor. Gecelerimiz yalan oldu.. sürekli mızırdıyor 🥴 gaz olabilir mi acaba dedim
-Kuzika- BskSrc gazdır ya o çünkü gazı tuzu olmayan bebek mis gibi uyuyor bide o kadar çok şey gaz yapiyor ki yoğurt bile ya en basiti ayran,hemen hemen her yemekte yenir yogurt ayran vs. Suan mevsim meyvesi şeftali bile yapiyormus gaz 😏
BskSrc -Kuzika- e ben ne yiyip ne yedirecegim bu çocuğa 🥲 ilk 4 ay zaten gaz yüzünden ölüm gibi bir şeydi ama kimse ölmedi 😂 8inci ayda tekrar mı başlıyoruz yani 🙄