Bebeğim 46 günlüktü ve cok huzursuzdu gaz sancısı vardı kakasını yapamıyordu cok kıvranıyordu. Biz bu esnada doktor doktor gezdik gitmediğimiz uzmanlar prof. kalmadı. Hepsi normal dedi ee hepsi ayrı bi damla vs verdi. Bende iyi geliyor denilen herseyi denedim bebeğimin acı cektigini gördükçe. Halbu ki hayatımızın hatasını yapmışız. Gittiğimiz her doktordan tahlil ultrason vs. bişiler istedik gerek yok biz hep böyle bebek görüyoruz normal dediler. Profesöre götürdüğümüzün akşamı sağlıklı sorun yok dediği bebeğim ateşlendi 38-39 biz direk acile gittik kaka tahlili yaptı. Ve kakasında bol miktarda lökosit çıktı yani bağırsak enfeksiyonu geçiriyormuş ve laktoz intoleransı varmış. Bize yogun bakım yatış önerdiler kabul etmedim serviste beraber kalmak istedim ve serviste beraber kaldık bebeğimle antibiyotik tedavusi aldı 3 günde ateşi geriledi. Demem o ki gazı var diye her duydugunuz damlayı kimyonu rezeneyi içirmeyin bebeğiinize o kadar vicdan azabı yaşadım ki bir su bile verilmemesi gereken bebeğime çeşit çeşit damlalar kullandım doktor doktor gezdirdim. Sanırım ben kendim bebeğimi hastanelik ettim bağırsaklarını enfeksiyon kaptırdım ben yaptım siz yapmayın. Şuanki durumumuzu sorarsanız bebegim cok rahatladı yine gaz sancıları oluyor tabiki ama eskisi gibi değil sadece Relactaz damla ve probiyotik kullanıyorumj