Recbeyer Benim oğlumda bir kere öyle ısırıp yara yapmıştı ve o yara bildiğiniz açık, koca bir kesik gibi bi yaraydı. Acıdan yastıkları sıktığımı bilirim. Bende her şeyi denedim ama sadece kırmızı kantaron yağı işe yaradı. O göğsümden gündüzleri emzirmedim, sağım yaptım. Gece yatarken de yara olan göğsümü açık bırakarak kantaron sürdüm 2 3 güne tamamen geçti