Bebeğim 37günlük , normaldede 3-4 günde bir kaka yapıyor ama bugun 3.günü ve öğlenden beri çıldırıyor ıkınıyor yapamıyor uykusuz yorgun artık zeytinyağı sürdüm poposuna bikaç damlada içirdim ama faydası yok sürekli alttan ve üstten gaz atıyo ama sancıdan ıkınmadan ölüyo ya ??