TubaaTac biz 3 ay 17 günlüğüz..oyuncakları elime alıyorum kukla gibi garip sesler çıkarıyorum o da bana eşlik ediyor
1,2,3 ceeeee yapıyorum gülmekten katılıyor
Şarkı söylüyorum onunda elini kolunu bacaklarını hareket ettiriyorum(gaz da çıkarıyır🙈) başka da bişey yapamıyorum cünkü saatlerim kısıtlı 3. Bebeğim💕 ablaları okuldayken ilgilenebiliyorum