esraeerdogann Melikeannee çorap önerilmiyor hiç giydirmedim bu zamana kadar uyurken gündüz uyurken bile çıkartırım bebeğim 2,5 yaşında şuan 😊
aynenncnmmm Melikeannee bebeğim 46 günlük, altını değişirken bile ayakları buz gibi oluyor gazlı ve iç Anadolu’da yaşıyorum. Oda ısısı 22-24 derece olsada dışarısı şuan 12 gece 3-4 derece falan oluyor gazdan dolayı doktor çorapsız durutma dedi öyle yapıyorum.
beyzacmvrc Melikeannee uyurken giydirme kan dolasimini yavaşlatır uyurken üşümez zaten patikli alt giydir veya ört ayakklarinin altına doğru kivir örtüyü ben öyle yapıyorum
Melikeannee Melikeannee beyzacmvrc Asla ortturmuyor kendini. Patikli tayt yine de bir nevi çorap oluyor. Ne bileyim ben bile ayaklarımı ortmeyince üşüyor ayaklarım. Onunda usiyordur gibi geliyor
Melikeannee Asla ortturmuyor kendini. Patikli tayt yine de bir nevi çorap oluyor. Ne bileyim ben bile ayaklarımı ortmeyince üşüyor ayaklarım. Onunda usiyordur gibi geliyor
beyzacmvrc Melikeannee patiklo taytlar gevşek canım corapla bir değil Çorap bilegini de sıkıyor patikli altlarda öyle birşey söz konusu olmuyor ki Hem sağlık açısından hem dinende önerilmez çorap ile yatmak Yetişkinlere bile giymeyin diyorlar