Kızlar selam 2.5 aylık kızım var bu zamana kadar hep desteksiz uyudu. Yani şöyle emzirip üzerine mama verip altını değiştirip yatağına koyuyoruz biraz mırıldanıp uyuyor. Yalnız bizim problemimiz de şu gece 12den aşağı uyumuyor 😂 erken yatağına koyduğumuzda asla uyumuyor saatini bekliyor illa 12 görecek 😂 benim merak ettiğim desteksiz ve geç uyku mu yoksa destekli daha erken uyuması mi daha iyi?