tüm gün evde yoktum. Anneannesiyle birlikte kalıyor oğlum Sabah kahvaltıda vakit geçirdik sadece akşam geldiğimde uyumuştu. Böyle olunca kötü hissediyorum. Duygusal olarak zarar vermiş oluyor muyum? Çalışan anneler nasıl değerlendiriyorsunuz bu durumu. Çalışmaya henüz başlamadım. Belkide bu yüzden başlamayacağım. Nadir böyle zamanlar yaşıyorum.