Merhaba arkadaşlar 23 aylık bebeğim var kusma ishal olarak salgına yakalandık hastalık atlattık bu hafta tam 2 hafta oldu. İlk 5-6 gün hiçbir şekilde yemek yemedi su bile içmedi ( hatta bununla alakalı post açmıştım) şimdi eline verdiğim zaman ufak ufak yemeye başladı ama kesinlikle kaşık ile yemek yemiyor yani 2 haftadır çocuğum yemek yemiyor bildiğiniz gittikçe zayıflıyor çorba içmiyor kaşığı görünce kaçıyor. Yani bu 2 yaş sedromu filan mı hastalık sonrası geçici birşey mi artık Çıldırcam yaşlandım yemin ederim bu 2 haftada . Napabilirim bu konu ile alakalı bir fikri olan var mı acaba ?
Nasıl kaşığa alıştırabilirm tekrardan kesinlikle ağızını açmıyor kaçırıyor kafasını