Kızlar bebeğim yarın 4, aylık ve bez aldık bugün dört numara Molfix in ama baya büyük geldi nasıl kullanmaliyim bebeğim büyük bezzde rahat edermi ki daha bugüne kadar üç numara kullandık hanı ne büyük du nede küçük rahat etsin diye ama bu bezin kalıbı çok büyük napmaliyimm