Emzik ağzındayken problem yok ağzından düşürdüğü an başlıyor ağlamaya geri emziği de istemiyor 15-20 dk kendini yırtıyor, sonra yine emzik istiyor . Ne derdi var çözemiyorum başına gelen var mı gece olunca ağlamıyor gündüz sürekli ağlıyor daha 39 günlük bebiş