Emralpakcn Kızlar zinco kullandınız mı etkisi nasıl ben Nurse kullanıyorum kullanım süresi bitti etkisi sıfır diyemem aslında ıkınması da geçti ama gece sürekli geriniyor acaba gazdan mı diyorum damlasını değiştirmeyi deneyeceğim sizce zinco nasıl
Tu_Na Emralpakcn direk şap simplex al kullan nurs herves etki etmiyor genlesiyor benimde öyle oldu bir ay kullandik etki etmedi
prensesin_annesii Emralpakcn Zinco mükemmel ya biz en az ¾ damla denedik hiç biseyin faydası olmadı birisi zincoyu önerdi aldık 1 hafta kullandık sonrasında gaz sancısı fln kalmadı şükür
Emralpakcn Tu_Na dimi ya çok genleşiyor çocuk topaç gibi yapıyor kendini sap simlex de önerdiler zincoyu da çok duyuyorum kararsızım dün inan ki 2 saat aralıksız uyumadı sürekli genleşti kendini uyandırdı
Tu_Na Emralpakcn bende yaşadım aynısını ikinci ayda şap simplex aldım bir ay kullandım daha kullanmadım geçti gazı arada bir oluyor sabaha karşı kendi cikariyor onuda zinco bende var bize yaramadı ama belki yarar deneyin ben çok aldım yaramadı sap simplex yaradı
Emralpakcn Bu gece 10 damla verdim 15 fazla geldi bana halbuki değilmiş yine kıpır kıpırdı yarın 15 damla vercem akşam 8 gibi tek doz veriyorum işe yarar mı sizce
Asya-06 Emralpakcn kolik bebeğime önce nurse ile biogaiyaya başladım ardından doktor tavsiyesi üzerine zinco-biogaiya kullanmaya geçtim. 4. Aydayiz hala kullanıyorum aşırı.memnunum
Emralpakcn Asya-06 zinco çok iyi diyorlar ben de sab simlex aldım 1 hafta deneyeceğim işe yaramazsa zinco alacağım