amseay Merhaba arkadaşlar bir aylık bebeğim var emziriyorum saçlarımı boyatmak istiyorum bebeğe bir zararı olur mu kafam çok karışık size de danışmak istedim
mutlubianneyimm12 amseay ilk 6 ay beklenmeli diye duymuştum ama emin değilim ben 7 aylıkken boyadım hiç sorun yaşanmadı
ipegimsi Osman gönülalın bir videosu var bu konu hakkında ben de vazgectim boyatmaktan bekleyeceğim izlemenizi tavsiye ederim