Bebeğim şuana kadar hergun kaka yapardı yapmadığı hiç olmadı..ek gida tadimlara başladık 15 gün önce şuan 3 gündür kaka li bez almıyorum normalmiş 1 haftaya kadar bekle sonra lagman yapın dedi hemsiremiz ama ıķınıyor çok zorlaniyor mesaj yapıyorum ama fayda etmiyor ne yapabilirim acaba rahatlatmak için.