Kızlar bşr çok sorum var öncelikle jiletlemi yoksa makinaylamı kısaltmamız lazım eskiden bi yerden paket almıştım o kesinlikle makinayla olmasını gerektiğini söyledi sonra başka bi yerden paket aldım o ise jilet olması gerektiğini diyor siz ne kullanıyorsunuz ikinci sorum ben doğum yapalı 6 ay 10 gün oldu kırkımdan bir ay sonra regl oldum dahada olmadım yeterlimi başlamam için üçüncü sorum ise acısına asla dayanamıyorum özellikle bikini bölgesine ne kullanabilirim siz neler yapıyorsunuz