alpssmom merhabalar ya benim bebegimde prematüre doğdu karnimdaki gelisim geriligi vardi 35+3 te doğum yaptım 1.600 grm doğdu suan 1 ay 4 günlük hastane de 23 gün kaldı kuvezde 1.800 gram olup bana verdiler suan 10 gündür bende neredeyse bugün tartildik 2. 180 olmuşuz sadece anne sütü veriyorum fakat mamaya da basliycqm galiba biraz erken kilo almasını istiyorum çünkü 10 kilo olup ameliyat olması gerekiyor ne kadar erken ameliyat olursa benim için o kadar iyi napcagimi bilmiyorum