Merhaba arkadaslar bu aylardaki bebeginizin gelişimi nasıl. Benim oğlum sadece bababa diyor baska hiç bir kelimesi yok. Çıglık atıyor ve çok hareketli.Yada alkış by by gibi hareketleride yapmıyor. Her bebegin gelişimi farklıdır biliyorum ama ben ister istemez ilk oğlumla kıyaslıyorum. Bu aylarda bu şekilde olması normal mi yoksa doktora mı götürmelimiyim.