doganursezmag
Sizin yorumunuza güvenerek 2 adet Uygunlar bebek ten koltuk aldım. En hafif tabirle satıcı dürüst değil ! Kullanılmış ürünleri hatta kaza geçirmiş koltukların kılıflarını yenileyerek teşhit diye satıyorlar.
Tam 2 gün boyunca her vidasını söküp temizledim. İçerisi cam kırığı dahil her türlü pisliği barındırıyordu. Dışarıdan bakınca sıfır gibi ama içi rezalet. Bir tanesinin baş köpüğü, diğerinin yan köpüğü kırıktı.
Dürüst satıcı diye kimse kalmamış. Allah’a havale ediyorum… Becerebilirsem fotoları da yükleyeceğim.