Kizlar 9. Sayfa kan alınarak değerlerine bakilmıştı. İlerleyen aylardaki kontrollerinde tekrar kan isteyip değerlerine bakılıyor mu şuan 14 aylığız 9. Ayda demir eksikliği çıkmıştı 1 yaş kontrolünde bir ay sonra gelin tekrar bakalim denildi henüz gidemedik eğer önümüzdeki aylardaki aşı yada kontrollerinde kan alınıp bakılıyorsa bu ara goturmeyeyim diyorum canı çok yanıyor malum tekrar tekrar olmasın. Bu arada duzenli demir ilacı kullanıyoruz gelişiminde bir problem yok